Common Rail
Common Rail
Wyposażenie diagnostyczne do symulacji pracy kompletnych układów wtryskowych Common Rail oraz oceny technicznej ich komponentów, zwane dalej jako:
ZESTAW DIAGNOSTYCZNY CR
Umożliwia symulację pracy kompletnego układu wtryskowego Common Rail poza silnikiem, w warunkach warsztatowych oraz ocenę techniczną (przed i po naprawie) pompy wysokiego ciśnienia, zaworu regulacyjnego ciśnienia oraz wtryskiwaczy CR zgodnie z Kartami Regulacji producentów (BOSCH - CP1, CP2, CP3, DELPHI, SIEMENS, NIPPON DENSO)
Wyposażenie standardowe umożliwia wyznaczenie kodów po naprawie we wtryskiwaczach BOSCH (IMA), a przy zastosowaniu dodatkowego sterownika (MTR3000) odczytujacego faktyczne czasy reakcji kodujemy wtryskiwacze DELPHI (C2I).
Współpracuje z dowolnym, tradycyjnym stołem probierczym ( z pomiarem dawek do menzurek), spełniającym standardy ISO 4008
Zestaw Diagnostyczny CR składa się z :
- Symulatora Pompy Wysokiego Ciśnienia
-
Symulatora Wtryskiwaczy CR
Zasobnika Badawczego ("RAIL") umożliwiającego podłączenie 6 wtryskiwaczy CR i wyposażonego w Zawór Regulacyjny Ciśnienia, w Czujnik Ciśnienia, przewód przelewowy, uchwyt montażowy (do zamontowania Zasobnika Badawczego na stole probierczym) oraz w specjalne korki do zablokowania króćców wylotowych Zasobnika Badawczego w czasie badania Pompy Wysokiego Ciśnienia
Przepływomierza elektronicznego, na bieżąco informującego o wydatku paliwa podczas badań Zaworu Regulacyjnego Ciśnienia
Kabli diagnostycznych, 6 przewodów wtryskowych oraz 6 przewodówprzelewowych, specjalnych korków, sprzęgła i kryzy mocującej Pompę Wysokiego Ciśnienia na stole probierczym - patrz: Tabela poniżej: Wyposażenie standardowe)
Wózka, na którym ustawione są symulatory oraz wyposażenie pomocnicze
Ekranu ochronnego
Zestaw Diagnostyczny CR w wersji "STANDARD" umożliwia symulację kompletnych układów wtryskowych CR oraz ich komponentów produkcji BOSCH CP1 i CP3
Uzupełnienie Zestawu Diagnostycznego CR w dodatkowe wyposażenie (patrz: Tabela poniżej "Wyposażenie dodatkowe") umożliwia symulację kompletnych układów wtryskowych CR produkcji DELPHI, BOSCH CP2, SIEMENS oraz DENSO
Zestaw Diagnostyczny CR umożliwia przeprowadzenie diagnostyki:
-
stanu technicznego Pompy Wysokiego Ciśnienia poprzez obserwację czasu narastania ciśnienia w Zasobniku, pomiar wydatku przy określonym nastawie Zaworu Regulacyjnego Ciśnienia oraz prędkości obrotowej zgodnie z Kartą Regulacji producenta
-
stanu technicznego Zaworu Regulacyjnego Ciśnienia poprzez pomiar wydatku paliwa do menzurki przy różnych jego nastawach i prędkościach obrotowych zgodnie z Kartą Regulacji producenta
-
stanu technicznego wtryskiwaczy CR poprzez pomiar wydatku paliwa z wtryskiwaczy CR oraz z ich przelewów zgodnie z Kartą Regulacji producenta wtryskiwaczy CR
Zestaw Diagnostyczny CR zawiera zapisane na CD ROM "Karty Regulacyjne producentów" umożliwiające przeprowadzenie diagnostyki komponentów układów CR
Wszystkie symulatory posiadają europejskie certyfikaty CE
Ogólne wymagania bezpieczeństwa przeprowadzania diagnostyki układów wtryskowych CR są podane w "Kartach Regulacyjnych producentów
Wraz z zakupem "Zestawu Diagnostycznego CR" dostarczane są informacje z zakresu napraw tych układów (specyfikacje specjalnych narzędzi, ściągaczy i uchwytów montażowych oraz części zamiennych)
ZESTAW DIAGNOSTYCZNY COMMON RAIL
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Wyposażenie
|
Poz.
|
Nr zamówieniowy
|
Model
|
Ilość sztuk
|
Opis
|
SYMULATORY |
1
|
DX73700 | CPT1000 |
1
|
symulator pompy wysokiego ciśnienia |
2
|
DX73701 | CRI1000 |
1
|
symulator wtryskiwaczy CR | |
3
|
DX73702 | FM 1000 |
1
|
przepływomierz elektroniczny | |
4
|
DX73703 | TK CP3 |
1
|
symulator zaworu ZME (ZuMess Ventil) system CP3 | |
KABLE |
5
|
DX73610 | DRV |
1
|
Połączenie zaworu regulacji ciśnienia |
DIAGNOSTYCZNE |
6
|
DX73611 |
-
|
1
|
połączenie zaworu odcinającego sekcję tłoczącą pompy wysokiego ciśnienia |
7
|
DX73612 | DRV-Merc |
1
|
połączenie zaworu regulującego ciśnienie (Mercedes) | |
8
|
DX73613 | RDS-Merc |
1
|
połączenie czujnika ciśnienia (Mercedes) | |
9
|
DX73614 |
-
|
1
|
połączenie 6 wtryskiwaczy CR BOSCH | |
10
|
DX73615 |
-
|
1
|
połączenie 6 wtryskiwaczy CR (Mercedes) | |
11
|
DX73616 |
-
|
1
|
połączenie zaworu regulującego ciśnienie (PSA, BOSCH, SIEMENS) | |
WYPOSAŻENIE |
12
|
DX73270 |
-
|
1
|
zasobnik z zaworem regulacji ciśnienia i korkami |
13
|
DX73280 |
-
|
1
|
ekran ochronny | |
14
|
DX73260 |
-
|
6
|
przewody przepływowe wtryskiwaczy CR | |
15
|
DX73261 |
-
|
6
|
przewody przelewowe z wtryskiwaczy CR | |
16
|
DX73222 |
-
|
1
|
korek zaworu regulującego ciśnienie CP1 | |
17
|
DX73223 |
-
|
1
|
korek zaworu ZME systemu CP3 | |
18
|
DX80079 |
-
|
6
|
przewody wtryskowe 12x12 | |
19
|
DX8135615/1CR |
-
|
2
|
przewody wysokiego ciśnienia 12x12(łączące pompę wysokiego ciśnienia z zasobnikiem) | |
20
|
DX73203 |
-
|
1
|
sprzęgło pompy wysokiego ciśnienia (Mercedes) | |
21
|
DX73204 |
-
|
1
|
kryza mocująca pompę wysokiego ciśnienia (Mercedes) | |
22
|
DX73206 |
-
|
1
|
zestaw połączeń zasilających (Mercedes CP1) | |
23
|
DX76001 |
-
|
1
|
wózek |